Termék visszaküldés, csere, jóváírás
Abban az esetben, ha a termék nem megfelelő, rossz lett a méret, vagy csak szimplán nem tetszik, nem olyan, mint amire számítottál lehetőséged van cserére (amennyiben van készleten a csere termékből) vagy a termék visszáruztatására és jóváírásra.
Az alábbi pontokban olvashatad ennek a feltételeit, szabályait és menetét.*
*Amennyiben nem találnál választ a kérdésedre vagy elakadsz, küldj egy emailt az info@kosarascuccok.hu email címre.
Mikor, milyen esetben küldhetem vissza a terméket?
Mivel Te sem szeretnél olyan terméket kapni, ami használt, hiányzik a címkéje vagy sérült a csomagolása így van néhány dolog, amit fontos betartani visszaküldés esetén.
- A terméket ép (eredeti) csomagolásban küldd vissza!
- A termék nem lehet viselt, vagy hordott állapotban.
- A termék nem lehet kimosva.
- A termékhez tartozó címke nem lehet sérült. Nem távolítható el.
- A termék eredeti csomagolására/dobozára ne ragassz/írj semmit (még ragasztószalagot sem)
Amennyiben a fent említett pontok bármelyike nem teljesül, nem tudjuk a terméket sem cserélni, sem visszáruzni.
Fontos, hogy elállás esetén 14 napig tudjuk befogadni az elállási szándékodat.
Hogy tudok élni a visszaküldés lehetőségével?
Amennyiben a fenti feltételek teljesülnek úgy nincs más teendőd, mint az oldal alján található űrlapot töltsd ki, küld be és felvesszük veled a kapcsolatot.
- Töltsd ki az alapadatokat, amelyeket a megrendelésnél is használtál (név, e-mail cím)
- Add meg, hogy miért szeretnéd visszaküldeni a terméket
- Add meg, hogy milyen terméket küldesz vissza
- Ha csere terméket szeretnél, akkor írd le pontosan, hogy mit
Ha minden kötelező mezőt kitöltöttél, akkor a "sikeres beküldés" oldalra irányít a rendszer és nincs más dolgod, mint várni, hogy visszaigazoljuk az igényedet, utána pedig visszaküldheted a csomagot. (Ha beküldés után ezen az oldalon maradtál, akkor görgess le, mert valamit kihagytál)
Hogy csomagoljam be a terméket?
Javasoljuk, hogy őrizd meg azt a csomagolást, amiben érkezett és ha vissza kell küldeni, akkor csomagold vissza ebbe a csomagolásba, majd ragaszd le.
FONTOS, hogy ne a termék saját csomagolását, dobozát ragaszd le, hanem a külső csomagolást vagy ha ez nincs meg, akkor csomagold be vagy egy tasakba, dobozba, amibe jól elfér és azt ragaszd le.
A számlát nem kell kinyomtatni és beletenni a csomagba, de egy papírra érdemes felírni a megrendelő nevét és a megrendelés számát, hogy a beazonosítás gördülékenyebben menjen.
A csomagra nem kell se írni, se ragasztani semmit, mert az általunk felkínált csomag visszaküldő szolgáltatók ezt megcsinálják a csomag átvételekor.
Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?
Több módon tudod visszaküldeni számunkra a terméket, de ezek költsége minden esetben a vevőt terhelik.
Fontos: utánvételes csomagot nem áll módunkban átvenni.
Többféle módon tudod visszaküldeni a csomagot:
- Foxpost visszaküldéssel: Foxposttal vagy házhozszállítással történő kiszállítás esetén is van lehetőséged erre a visszaküldésre.
- Egyéb (saját költségre): a lenti űrlapot értelemszerűen töltsd ki és válasz e-mailben megküldjük a visszaküldéshez szükséges címet.
A Foxpost visszaküldés menete:
A visszaküldéshez regisztrálj vagy lépj be a Foxpost weboldalán. Ezt ITT tudod megtenni.
- Miután megerősítetted a Foxpost regisztrációdat az e-mailben kapott linken keresztül (Néha levélszemétként érkezik a SPAM mappába), lépj be a Foxpost fiókodba és jobb felül a neved mellett található "Csomagküldés" gombra kattintva, válaszd ki a legördülő menüből, hogy: "Csomag visszaküldése".
- Ha az eredeti rendelésed Foxposttal történt, úgy a bal oldali opciót kiválasztva (Foxpost csomagautomatába érkezett csomag visszakézbesítése) írd be a csomagátvételkor kapott nyitókódot és add meg a kért adatokat. Kattints a "Csomag visszaküldése" gombra. A kapott kóddal az Ország bármelyik Foxpost csomagpontján fel tudod adni a csomagodat.
- Ha az eredeti rendelésed más módon történt vagy a nyitókódot a foxpost rendszere valamiért nem fogadja el úgy a jobb oldalt található "Egyéb módon átvett csomag visszakézbesítése" gombra kell kattintani.
- Az első dolog, hogy a boltunk nevét be kell írni és kiválasztani, ami: "kosarascuccok.hu (Kosarascuccok)" (Nagyon fontos, hogy mindenképp minket válassz a listából, különben a csomag rossz helyre fog érkezni! – Eben az esetben nem tudjuk kiküldeni sem a csere terméket, sem elindítani a visszatérítést!)
- Add meg a kért adatokat és kattints a "Csomag visszaküldése" gombra. Sikeres kitöltés esetén a képernyő közepén egy felugró ablakban megjelenik a visszaküldési kódod. Ezt írd fel és menj a hozzád legközelebb eső Foxpost automatához és válaszd a "Csomag visszaküldése" opciót. Utána írd be a kapott kódot és rakd be a visszáru csomagot a kinyílt Foxpost fiókba. Figyelj arra, hogy a fiókot megfelelően zárd be!
- Innentől nincs további teendőd. Amint visszaérkezik részünkre a csomag, felvesszük veled a kapcsolatot és küldjük a cserecsomagot.
- A foxpost visszaküldésről további információk ITT találhatók.
Mennyibe kerül a visszaküldés?
Fontos: amennyiben a termék hibás, nem azt a terméket kaptad, amit rendeltél, nem olyan méretet kaptál, amit rendeltél (röviden: hibás teljesítés történt), akkor a visszaküldés költségét mi álljuk.
Foxpost visszaküldés: 999 Ft (ezt az automatába feladáskor tudod kártyával kifizetni)
Egyéb (saját költségre): ebben az esetben a költség egyedi és a vevőt terheli.
*Amennyiben nem találnál választ a kérdésedre vagy elakadsz, küldj egy emailt az info@kosarascuccok.hu email címre.
Amennyiben visszaküldenéd a terméket, akkor kérlek, hogy az alábbi adatlapot kitöltve küld be számunkra és felvesszük veled a kapcsolatot.