Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Visszaküldés, csere

Termék visszaküldés, csere, jóváírás

Abban az esetben, ha a termék nem megfelelő, rossz lett a méret, vagy csak szimplán nem tetszik, nem olyan, mint amire számítottál lehetőséged van cserére (amennyiben van készleten a csere termékből) vagy a termék visszáruztatására és jóváírásra.

Az alábbi pontokban olvashatad ennek a feltételeit, szabályait és menetét.*

*Amennyiben nem találnál választ a kérdésedre vagy elakadsz, küldj egy emailt az info@kosarascuccok.hu email címre.

 

Mikor, milyen esetben küldhetem vissza a terméket? 

Mivel Te sem szeretnél olyan terméket kapni, ami használt, hiányzik a címkéje vagy sérült a csomagolása így van néhány dolog, amit fontos betartani visszaküldés esetén.

  • A terméket ép (eredeti) csomagolásban küldd vissza!
  • A termék nem lehet viselt, vagy hordott állapotban.
  • A termék nem lehet kimosva.
  • A termékhez tartozó címke nem lehet sérült. Nem távolítható el.
  • A termék eredeti csomagolására/dobozára ne ragassz/írj semmit (még ragasztószalagot sem)

Amennyiben a fent említett pontok bármelyike nem teljesül, nem tudjuk a terméket sem cserélni, sem visszáruzni.

Fontos, hogy elállás esetén 14 napig tudjuk befogadni az elállási szándékodat.

 

Hogy tudok élni a visszaküldés lehetőségével? 

Amennyiben a fenti feltételek teljesülnek úgy nincs más teendőd, mint az oldal alján található űrlapot töltsd ki, küld be és felvesszük veled a kapcsolatot.

  • Töltsd ki az alapadatokat, amelyeket a megrendelésnél is használtál (név, e-mail cím)
  • Add meg, hogy miért szeretnéd visszaküldeni a terméket
  • Add meg, hogy milyen terméket küldesz vissza
  • Ha csere terméket szeretnél, akkor írd le pontosan, hogy mit

Ha minden kötelező mezőt kitöltöttél, akkor a "sikeres beküldés" oldalra irányít a rendszer és nincs más dolgod, mint várni, hogy visszaigazoljuk az igényedet, utána pedig visszaküldheted a csomagot. (Ha beküldés után ezen az oldalon maradtál, akkor görgess le, mert valamit kihagytál) 

 

Hogy csomagoljam be a terméket?

Javasoljuk, hogy őrizd meg azt a csomagolást, amiben érkezett és ha vissza kell küldeni, akkor csomagold vissza ebbe a csomagolásba, majd ragaszd le.

FONTOS, hogy ne a termék saját csomagolását, dobozát ragaszd le, hanem a külső csomagolást vagy ha ez nincs meg, akkor csomagold be vagy egy tasakba, dobozba, amibe jól elfér és azt ragaszd le.

A számlát nem kell kinyomtatni és beletenni a csomagba, de egy papírra érdemes felírni a megrendelő nevét és a megrendelés számát, hogy a beazonosítás gördülékenyebben menjen.

A csomagra nem kell se írni, se ragasztani semmit, mert az általunk felkínált csomag visszaküldő szolgáltatók ezt megcsinálják a csomag átvételekor. 

 

Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?

Több módon tudod visszaküldeni számunkra a terméket, de ezek költsége minden esetben a vevőt terhelik. 

Fontos: utánvételes csomagot nem áll módunkban átvenni. 

Többféle módon tudod visszaküldeni a csomagot: 

  1. Foxpost visszaküldéssel: Foxposttal vagy házhozszállítással történő kiszállítás esetén is van lehetőséged erre a visszaküldésre.
  2. Egyéb (saját költségre): a lenti űrlapot értelemszerűen töltsd ki és válasz e-mailben megküldjük a visszaküldéshez szükséges címet. 

A Foxpost visszaküldés menete: 

A visszaküldéshez regisztrálj vagy lépj be a Foxpost weboldalán. Ezt ITT tudod megtenni. 

  • Miután megerősítetted a Foxpost regisztrációdat az e-mailben kapott linken keresztül (Néha levélszemétként érkezik a SPAM mappába), lépj be a Foxpost fiókodba és jobb felül a neved mellett található "Csomagküldés" gombra kattintva, válaszd ki a legördülő menüből, hogy: "Csomag visszaküldése".
  • Ha az eredeti rendelésed Foxposttal történt, úgy a bal oldali opciót kiválasztva (Foxpost csomagautomatába érkezett csomag visszakézbesítése) írd be a csomagátvételkor kapott nyitókódot és add meg a kért adatokat. Kattints a "Csomag visszaküldése" gombra. A kapott kóddal az Ország bármelyik Foxpost csomagpontján fel tudod adni a csomagodat.
  • Ha az eredeti rendelésed más módon történt vagy a nyitókódot a foxpost rendszere valamiért nem fogadja el úgy a jobb oldalt található "Egyéb módon átvett csomag visszakézbesítése" gombra kell kattintani.
  • Az első dolog, hogy a boltunk nevét be kell írni és kiválasztani, ami: "kosarascuccok.hu (Kosarascuccok)" (Nagyon fontos, hogy mindenképp minket válassz a listából, különben a csomag rossz helyre fog érkezni! – Eben az esetben nem tudjuk kiküldeni sem a csere terméket, sem elindítani a visszatérítést!)
  • Add meg a kért adatokat és kattints a "Csomag visszaküldése" gombra. Sikeres kitöltés esetén a képernyő közepén egy felugró ablakban megjelenik a visszaküldési kódod. Ezt írd fel és menj a hozzád legközelebb eső Foxpost automatához és válaszd a "Csomag visszaküldése" opciót. Utána írd be a kapott kódot és rakd be a visszáru csomagot a kinyílt Foxpost fiókba. Figyelj arra, hogy a fiókot megfelelően zárd be!
  • Innentől nincs további teendőd. Amint visszaérkezik részünkre a csomag, felvesszük veled a kapcsolatot és küldjük a cserecsomagot.
  • A foxpost visszaküldésről további információk ITT találhatók. 

Foxpost csomagvisszaküldés lépései

 

Mennyibe kerül a visszaküldés?

Fontos: amennyiben a termék hibás, nem azt a terméket kaptad, amit rendeltél, nem olyan méretet kaptál, amit rendeltél (röviden: hibás teljesítés történt), akkor a visszaküldés költségét mi álljuk. 

Foxpost visszaküldés: 999 Ft (ezt az automatába feladáskor tudod kártyával kifizetni) 

Egyéb (saját költségre): ebben az esetben a költség egyedi és a vevőt terheli.

 

*Amennyiben nem találnál választ a kérdésedre vagy elakadsz, küldj egy emailt az info@kosarascuccok.hu email címre.

 

Amennyiben visszaküldenéd a terméket, akkor kérlek, hogy az alábbi adatlapot kitöltve küld be számunkra és felvesszük veled a kapcsolatot.